Dag 03 del 1 – fel avdelning och operation.

Det började bra i morse, snabbt upp på avdelning 19. Vilket visade sig vara fel avdelning. Vi satt där en stund och två läkare hittade igen mig för att undersöka hälsenan. Läkare Fredrik och överläkare Carlos var de som skulle operera. Fick höra att jag var den yngsta iaf Fredrik fixat hälsenan på, jag menade att det var jag i h elitidrottarna men dom pratade något om äldre och otränade, det örat lyssnade jag inte på. 😁

Fick en fin gubbe på höger ben och informerad om att jag skulle bli opererad vid typ 9. Träffade på läkaren från akuten och han påpekade att jag hade blivit hänvisas till fel avdelning så jag och mitt enturage tog oss till avd 14 istället. Där fick jag duscha och sedan rullades jag till operation.

IMG_1543.JPG

IMG_1544.JPG

Fortsättning följer…

Detta inlägg publicerades i Hälsa, Hälseneruptur, Operation. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar