Dag 02 – vardag och ingen operation

Vardag blir det, hur man än vrider och vänder på saker. Måndagen började klockan 05 med tidig frukost innan fastan. Den lilla har sovit riktigt dåligt i natt men jag har faktiskt ändå sovit okey. Ingen smärta i foten än. Däremot kände jag mig lite skum igår innan läggdags. Typ snurrig och huvudet var inte med. Men när jag lade mig i sängen kändes det ändå överkomligt och bevisligen somnade jag.

Dagen i sin helhet har bjudit på soffhäng, utvecklingssamtal för äldsta dottern, lite träning och bad. Ikväll ska mina älskade döttrar få fixa bort lite nagellack på mig (jag klarar det galant själv men det var viktigt för dem att få hjälpa till). Foten känns mer idag, inte alls konstigt, men än behöver jag ingen smärtlindring.

Fixade det mesta praktiska idag med, såsom sjukanmälan till FK och prata med min chef och chefschef. Martin anmälde VAB och nu tar vi en dag i taget. Försäkringsbolaget ska kontaktas, men jag tänkte avvakta till efter operationen.

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar